Pilar Sierra Rullán. Palma.Via connectora
Senyora batlesa Aina Calvo: per la Palma del futur, m´agradaria que per haver de comunicar-nos a nivell de mobilitat les diferents barriades i polígons no hagués necessitat de construir una autovia de 15 kilòmetres en lloc de fer carreteres comarcals o millorar la xarxa viària existent. Senyora batlesa Aina Calvo: per la Palma del futur, m´agradaria que no es projectassin construir rodones tan faraòniques, aproximadament 180 metres de diàmetre, que hagin d´integrar un llac per suavitzar l´impacte visual que les seves dimensions desproporcionades ens produirà. Senyora batlesa Aina Calvo: per la Palma del futur, m´agradaria que quan els tècnics preparassin el disseny dels diferents projectes ho fessin de manera més humana. Li posaré un exemple: en el tram a on es preveu construir la descomunal rodona abans mencionada , es podría evitar l´expropiació de moltes vivendes i terrenys a particulars (gent humil que ha treballat molt dur per pagar casa seva), si el traçat es desplaçàs més cap als terrenys on l´ajuntament de Palma té les cotxeres on aparquen els camions de fems (Camí del Reis, 400), cap als terrenys on es troba la ITV on passam la revisió dels nostres vehicles i cap a una tenda de mobles que disposa d´una gran zona d´aparcament. Senyora batlesa Aina Calvo: en el discurs del passat 5 de febrer al Germans Escales, vosté va dir que tornava a assumir el compromís amb la seva ciutat i és per això que li deman faci una ullada detinguda al projecte via connectora 2011 i compari´l amb el del 2008, amb l´actual Palma surt perdent.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada